mereka .





Thursday, August 25, 2011

kakak )':

kakak !
kau tahu ,
aku ada banyak sngt nak cerita dekat kau .
tapii , aku malas lhah .
kau dah ade laki .
masalah aku bergunung tau .
banjaran titiwangsa pun kalah kalau kau nak tahu .
humpp ,
tuu lhah kau kakak !
umi suruh kau belajar dulu kau tak nak .
kan dah kene kawen awal !
aku suruh kau jadi pandai . bodoh jugak yang kau pilih kann ?
haha .
tengok !
laki kau dah ambik kau dari aku .
kau tau takk kakak ?
aku rindu sangat nak tidur satu bilik dgn kau macam dulu-2 .
tapi sekarang dah tak boleh .
kau dah pergi tidur dgn laki kau . HAHA .
aku tidur sorang-2 jee .
ditemani oleh 'phone' 
dalam 'phone' tuu ade T.K.A :))
tapii , tak boleh bawak cerita banyak-2 sebab keredit aku pun tiada .
kau kedekut taknak tambah kan nilai aku .
HAHA .
dari dulu kau kedekut dengan aku .
humpp .
tapi aku suka ada kakak macam kau .
sebab kau lhah yang ajar aku bende-2 'baik' kann ? kann ?
HAHA .
kakak . aku rindu kau lhah .
waktu kecik-2 duluu salu berebut mainan dgn kau kann ?
tapi kau dah besar .
apee yang nak kitee rebutkann ?
laki ?
HAHA . tamau lhah aku laki kau tuu .
laki kau pun taknak kat aku .
aku dah ade laki lhah .
HAHA .

KAKAK . AKU RINDU KAU .

nur syahidatul azwa

No comments:

Post a Comment

semua yang berkenaan , ifaa yang punya okay , (: