mereka .





Friday, October 14, 2011

saya dah sampai :)

fuhhh . fuhhh .
dah berhabuk lhah blog nii .
hesh . hesh . 
dah sebulan tak usik .
Penilaian Menengah Rendah sudah tamat .
tyme exam sejarah .
aku macam orang bodoe .
aku dgn member aku nii , memang TAK PERNAH LULUS sejarah .
HAHA .
so , before masuk dewan for exam sejarah ,
orang lain semua tanya-2 .
KERAJAAN AGRARIA lhah . MARITIM segala bagai tuu .
aku dgn member aku yang sorng nii .
macam orang hilang akal .
buad bodoe jee .
HAHAHAHAHAHAHAHA .
sumpah memang lawak gilaa .
bilaa ingat balik , memang bangang gilaa lhah .
member aku cakap 'alah , kitee wat ape nak risau pasal sejarah . sejarah pun kite tak tau'
bHAHAHAHA .
boley dye gelak bodoe jee lepas tuu .
hakhak . 
GAMPANG :)
exam sejarah . depan aku budak pandai .
cikgu suruh budak tuu tolong aku dgn member aku nii .
naseb duduk dekat-2 ouh .
HAHA .
COPY CAT lhah aku .
SEBIJIK SEBUNTAT yang dye jawab tuu aku KOPI .
bHAHAHAHAHAHA .
macam BABI dah .
hadoyy .
hari fess pun dah bosan gileee . !
nak menanges aku .
nak balik awal , umi tak boleh amek pulakk .
terpaksa lhah duduk dengan kawan-2 dekat hostel .
ahh , bosan aku tengok TV .
finally , aku BUKAK BUKU SEJARAH .
habes satu buku aku buad .
HAHA .
sumpah memang bosan gilaa .
budak lain semue on TV jee .
lame-2 muke pun jadi TV lhah .
bHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA .

#ending kisah budak PMR#

No comments:

Post a Comment

semua yang berkenaan , ifaa yang punya okay , (: