mereka .





Friday, November 18, 2011

my GATOT :P

haha . kelakar title besar toe kann ?
kelakar sebab ,
carita hari nii memang kelakar .
ta sangka boley buad dye gelak macam toe .
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA .
starter .
pagi tadi :
gatot : Hi , please call me back .
calleringtone pun kedengaran .
HAHA .
'bukan aku ta sudi bersama ... lalalalalalla~'
gatot : hello .
ifaa : hello . hihi . kenapa ?
gatot : sorry ta call pagi tadi . ta sedar .
ifaa : umm , tape .
~~~~~~~~~gurau-gurau-gurau~~~~~~~~~~~
tetibe gatot cakap .
alahh , ingat aku na sngt kawen dengan kau ?
aku da ada bini lhaa .
yang kau sebok dekat aku kenapa ?
laki kau mana ?

aku , mana boley ta menjawab kann .
alahh , da toe , kau ingat ,
aku na sangat kawen dengan kau ?
ta na pun lhaa :P
laki aku ada , dalam bilik .
tengah tidur .
apahal kau tanya .
.
lepas toe , gatot gelak .
HHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA
 then , dye sambung cakap .
first time kan buad b gelak macam nii ?
HAHA .

then ,
blablablablablablablablablablablblablablabla ~~~~~~~~~~~~
HAHA .
ta engat da .
best sangat .
tapi , tetibe jee suasana jadi lain .
sebab ,
aku kata aku kene pergi kem besok .
alaa ,
sedih nyee dye .
umm , sorry .
tapi terpaksa pergi .
nanti ifaa tade , gatot take care elok-elok tau .
jage kesihatan yee gatot :)
gatot kene tahu , ifaa salu sayang gatot :)
even ifaa tade dengan gatot ,
tapi hati ifaa ade dengan gatot :)
hihi .
story end .

++++++++++++++++++++++IM SORRY GATOT++++++++++++++++++++++

No comments:

Post a Comment

semua yang berkenaan , ifaa yang punya okay , (: