mereka .





Saturday, October 29, 2011

kepala dicucuk jarum :'(

title macam seram kann ?
HAHA 
bukan jarum pun yang cucuk .
macam jee :P
umm .
semalam aku tunggu dye :)
kebiasaannyee ,
dye selalu call or text dalam pukul 3 or 4 macam tuu lhah .
tapi . . .
semalam tak !
then , around pukul 5 macam tuu ,
dye tak text && call lagi .
kecewa aku .
tapi ,
aku tunggu jugak .
tepat 5.55 pagi tadii . .
aku hantar text .
tibe-tibe .
text tuu delivered !
HAHA .
aku , happy :)
dye call .
dye kate , kredit tinggal tujuh sen jee .
atootoo .
aku pun tade kredit jugakk .
sedih gilaa aku .
tapi ,, aku call jugak .
cakap setengah minit jee . that's mean :
30 saat .
tapii , dye sempat jugakk cakap .
: dye mintak maaf :)
: dye sayangg aku :)
tuuuuuttttttttttt . tuuuuuutttttttttttttttttt . tuuuuuuttttttttttttt .
then . dye buad call me back .
sampai tiga kali .
takan aku nak guna phone rumah .
eee . serik dah aku .
nyway .
last text dye . dye tulis .
: thnx for everything . sye syg awak . lima bulan :)
umm , mengalir jugak air mata aku untuk seorang insan bergelar lelaki .
umm , tak tau nak cakap sayangg aku untuk dye macam manee .
tapii ,
aku sayangg dye .
hati aku dah tade untuk orang lain .
FOCUS POINT dekat dye jee .
hihi :)
tak kesah lhah , aku tunggu dye sampai saket kepala aku kee .
ahh , aku tak peduli :)

ending cerita :

+++++++++++++++++nazifa happy++++++++++++++++++

No comments:

Post a Comment

semua yang berkenaan , ifaa yang punya okay , (: