mereka .





Saturday, October 29, 2011

umiabah

umm , kenapee title macam tuu ?
: aku rindu umi dgn abah lhah :)
dorang dah dua hari tade dekat rumah .
bosan pulak rase sebab tak boley nak melawan cakap umi .
HAHA .
tak baik betul aku -.-'
umm . nampak macam biasee kann ?
tapi .
tak doe , korang tau apee ?
nii hati aku .
aku nak rindu umi dgn abah aku .
hati aku punya suka lhah .
aku selalu , melawan cakap dorang .
jahat betul aku nii .
tapi . sebab yang sebenar is ,,,,
: aku nak kebebasan .
sebab ,,,
: aku selalu kene kongkong .
yess !
ade separuh orang memang patut di kongkong .
tapi ,,
aku bukan orangnyee .
umm , sokey .
mybe tuu umi dgn abah rase yang terbaik untuk ipaa =='
orang lain tak pernah tau .
so ,, sekarang aku nak bagi tau .
: aku sayang sangat umi dgn abah aku :')



++++++++++++++++++umi love abah+++++++++++++++++++++

No comments:

Post a Comment

semua yang berkenaan , ifaa yang punya okay , (: